CLAN [GNK]

Page 7 of 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down

Re: CLAN [GNK]

Post by Guest on Tue Oct 12, 2010 3:51 am

I played both of them like crazy.still do a lil bc2 a few times a week but I still come back to socom.not sick of it yet
avatar
Guest
Guest


Back to top Go down

Re: CLAN [GNK]

Post by [>B<]B1LLYBAD on Tue Oct 12, 2010 4:36 pm

X_x__SnAkE__x_X wrote:
DITCH wrote:I would say is done when s4 comes our and the mp is awesome

Ya but I meant alot of people dont even play anymore they all play MW2 or BC2.

well all them noobie kids & a few more
adults are doing more glitches cause of
your fucking retarded vids you homo's
are posting for every asshole to try.
i dont give a shit about other games but its
affecting my socom gaming.last night we had
4 homo's like your self hoped in our room doing
fucken glitches we voted em out but the homo's
keeped getting back in.please stop posting your
crap on the internet.

[>B<]B1LLYBAD
REAVER
REAVER

Join date : 2010-08-18
Age : 52

http://b-con.darkbb.com

Back to top Go down

Re: CLAN [GNK]

Post by KRIS2001 on Tue Oct 12, 2010 4:42 pm

@[>B<]B1LLYBAD wrote:
X_x__SnAkE__x_X wrote:
DITCH wrote:I would say is done when s4 comes our and the mp is awesome

Ya but I meant alot of people dont even play anymore they all play MW2 or BC2.

well all them noobie kids & a few more
adults are doing more glitches cause of
your fucking retarded vids you homo's
are posting for every asshole to try.
i dont give a shit about other games but its
affecting my socom gaming.last night we had
4 homo's like your self hoped in our room doing
fucken glitches we voted em out but the homo's
keeped getting back in.please stop posting your
crap on the internet.

Calm down your blood pressure is going up lol I only have 3 tutorial video's that's it so not all glitch's are because we post video's. You should see our next video coming soon can have 1000 bullets, claymores pretty much any weapon. But dont worry there wont be no tutorial on how to do [GOD] [GNK] TOP SECRET.
avatar
KRIS2001
JESTER
JESTER

Join date : 2010-10-06

Back to top Go down

Re: CLAN [GNK]

Post by PAUL-AWOL- on Tue Oct 12, 2010 5:05 pm

Dang Billy, LMAO, Easy Killa.. Don't want this place to turn into a hate forum, all ideas and comments are welcome. lol!


avatar
PAUL-AWOL-
KAHUNA
KAHUNA

Join date : 2010-05-23

http://beerclan.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: CLAN [GNK]

Post by KRIS2001 on Tue Oct 12, 2010 6:51 pm

[BER]PAUL-AWOL- wrote:Dang Billy, LMAO, Easy Killa.. Don't want this place to turn into a hate forum, all ideas and comments are welcome. lol!

People love to hate me its all good I have thick skin. Iam just worried about Billys blood pressure lol.
avatar
KRIS2001
JESTER
JESTER

Join date : 2010-10-06

Back to top Go down

Re: CLAN [GNK]

Post by PAUL-AWOL- on Tue Oct 12, 2010 6:59 pm

B1lly is probably the most laid back guy around, LMAO. He must be having a bad day.


avatar
PAUL-AWOL-
KAHUNA
KAHUNA

Join date : 2010-05-23

http://beerclan.forumotion.net/

Back to top Go down

Re: CLAN [GNK]

Post by [>B<]B1LLYBAD on Wed Oct 13, 2010 10:17 am

yes i had bad night.i'm
all good now bounce
sorry for my rant lol!
p.s.
blood pressure in check X_x__SnAkE__x_X thanks
for caring.

[>B<]B1LLYBAD
REAVER
REAVER

Join date : 2010-08-18
Age : 52

http://b-con.darkbb.com

Back to top Go down

Re: CLAN [GNK]

Post by bender-flexo on Mon Oct 25, 2010 2:09 pm

thats why yall need to play battlefield
avatar
bender-flexo
RAAHEELAA
RAAHEELAA

Join date : 2010-10-25

Back to top Go down

Re: CLAN [GNK]

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 7 of 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum